♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Julklappar

Kategori: Allmänt

Your image is loading...Your image is loading...Your image is loading...
 
 
 
 
 
I år måste jag ha vart riktigt elak, för jag fick inga julklappar alls typ?!...
Men å andra sidan så är det ingen annan som fick något heller, jag menar, jag köpte bara typ 10 julklappar till varje person och det är ju inte så mycket, men fattig blev jag.
Och med det vill jag säga att jag inte har så mycket pengar egentligen.. 
Nej jag bara skojar!!! HAHAHAH..
Jag fick bla smycken, en makeupstore väska(svindyr!!) presentkort, saker från omm design av Ingela p arrhenius(min favvo) , schampo, en nicer dicer PLUS!!, Odd molly kofta♥, duschdraperi, Jeans och lite smått å gott ,smejt änn grejt.
 
 
Jag målade en tavla & gav min kära mor i julklapp, den ska typ föreställa henne. Texten på tavlan ska vara motiverande till att känna sig snygg och självsäker varje dag, så jag tipsar henne om att sätta den bredvid sin spegel i sovrummet, så hon kan läsa det varje dag, smart va??          
 
 
                                 
 
                               
 
 
Kommentera inlägget här: