♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Min favorit

Kategori: Allmänt

 
Det här är min absoluta favorit designer! 
Jag älskar alla ingelas saker, hennes saker är inspirerade av 50/60 talet.
Vissa av hennes saker är rätt dyra, men det mesta går att köpa för ett rimligt pris. Nu tänker nog dom flesta att det är barnsaker, men jag ser det inte som leksaker osv. Jag köper mycket av hennes saker just pga att de är färgglada och fina! 
 
Vill man köpa saker från ingela p arrhenius, så finns det en hel del sidor som säljer dessas saker.
Det enklaste sättet att hitta är att googla, Men några sidor som är återförsäljare är-
www.lillaenja.se
ww.bluebox.se
www.mokkasin.com
 
Det finns massor av olika saker att kolla in! tex tallrikar,muggar,dekorationer,posters osv!
Jag har nästan  allt på bilden nedan, jag älskar take away muggen(mannen), den köpte jag till min kille för ett tag sedan, men han har inte invigt den ännu. Honeycombsen är jag liite besviken på. De öppnar sig och klistret var verkligen jätte dåligt.. Mix and match spelet fick jag igår! Det är såå fina bilder och det var jätte roligt att spela! Hoppas ni får inspiration att kanske köpa lite ingela saker själva, eller kanske hittar något att ge bort i present?
 
 
 
Kommentera inlägget här: