♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Galenskap!

Kategori: Allmänt

 

Jordan James Parke har opererat sig för att se ut

som Kim Kardashian

 
Jordan James Parke har lagt ner en förmögenhet på att efterlikna Kim Kardashian.
                         
Jordan James Parke har lagt ner en förmögenhet på att efterlikna Kim Kardashian.
 
Brittiske Jordan James Parke, 23, har lagt ner över en miljon kronor på att se ut som sin förebild - realitystjärnan Kim Kardashian. Förutom att han har använt sig av botox och av fillers, har han även tatuerat sina ögonbryn och gjort en hårborttagning, enligt Complex. 

– Jag älskar allt med Kim. Hon är den vackraste kvinnan någonsin, säger han till Daily Mail.

Jordan är speciellt stolt över sina läppar, som han förstorat mer än 50 gånger.

– Jag skrattar när folk försöker förolämpa mig genom att säga att jag ser plastig ut. Tror de verkligen att jag vill se naturlig ut? Om jag ville göra det hade jag krävt pengarna tillbaka, säger Jordan.

Jordan James Parke jobbar som makeupartist.

Jordan James Parke jobbar som makeupartist.

 

Jordan som liten och för tre år sedan när han började förvandlingen.

Jordan James Parke vill se ut som Kim Kardashian.

 

 

Jordan James Parke är inte ensam om att ha opererat om sig för att efterlikna sin idol, nedan ser du två andra personer som också har lagt sig under kniven för att se ut som stjärnor.

Den koreanska modellen Hong Yuh Reum har opererat om sig till Miranda Kerr.

mirandakerr

 

Toby Sheldon har lagt ner över en halv miljon kronor på att se ut som Justin Bieber.
justinbieber

http://chic.se/

Kommentera inlägget här: