♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

-

Kategori: Allmänt

10 saker jag gillar
Pyssla & måla
Nytvättade sängkläder
Känslan efter man färgat håret
Köpa nya saker!! 
Ta reda på hur saker fungerar!
Åka bil och fika i bilen samtidigt.
Laga avancerad mat.
Umgås med min familj/pojkvän
Jobba i köket på djurparken( men i år kommer det suga)
Supa & ha skoj med härliga personer(Speciellt Erika)
Ligga i sängen o se film med min kära pojkvän.

9 saker jag ogillar
Åska.. 
Höga ljud! - därav åska med.
Kärnor i frukter, typ clementiner
När saker står fel eller hänger snett osv
Folk som går otroligt långsamt och man inte kan gå runt dem
Att bli tagen för givet
Kompisars pojkvänner(oftast)
Köra bil
Saker jag inte förstår

8 saker jag vill göra i framtiden
Flytta 
Starta eget företag
Ha ett jobb jag trivs med(gäller företaget eller anställning)
Försöka få hjälp av en psykolog både för fobi & depression.
Vara med under inspelningen till en storfilm
Tatuera mig
Sluta färga håret
Skaffa en hund eller fler katter

7 bloggar jag läser
Kan snubbla in på bloggar men följer ingen speciell så.

6 ord som beskriver mig
Ärlig
Lugn( 90% av tiden)
Sarkastisk
Skämtsam
Lojal
Hetlevrad

5 ställen jag vill vara på
Någon mysig uteservering i Danmark 
Någon rolig butik i Japan
Hemma i sängen med någon mysig film
I bilen påväg mot något spännande äventyr
-

4 saker jag är rädd för
Höga byggnader, litar inte på att dem håller
Åska såklart.. Värsta!!!
Att bli bortglömd och förbli helt ensam genom livet
Att någon i familjen blir sjuk(räknar även med djur)

3 saker jag ser fram emot
Danmark resa
Äventyr
Framtiden..?

2 bra filmer
Häxorna, vet att boken är skriven av Roald Dahl (tror jag det stavas) 

Hobbit 1 2, & 3! 





Kommentera inlägget här: