♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Flytta?

Kategori: Allmänt

Hej! 
Det var ett tag sen nu, men har inte haft motivation till just något alls... Men jag ska hålla mig till rubriken nu. Jag känner att Junsele inte ger mig ett skit, jag vet inte vad jag gjort människor här för det känns som om man inte är omtyckt av en enda jävel nästan?! 

Jag har lixom ingen framtid här, har knappt några kompisar kvar här & det är alltid samma samma om & om igen, alla går ut på corner för att supa & slåss typ. Men jag är trött på att bo här! Nog fast jag gillar själva byn i sig men den har knappt något att erbjuda.. Det var kul att bo här när man va mindre & lekte med Barbie osv, men nu känns det bara allmänt jävla tragiskt att sitta ensam hemma o rulla tummarna. Kommer antagligen inte vara kvar på mitt jobb speciellt länge heller så.. 

Så det känns som det är dags att dra sig vidare!! 
Men frågan är bara vart?!



Kommentera inlägget här: