♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Några av köpen;

Kategori: Allmänt

Ja jag var ju som sagt i Sundsvall idag! 
Det vart mest småköp, några kan jag pricka av från "önskelistan" typ läppglanset från clarins! Det är jättedyrt för ett läppglans, 200 spänn... Men det är verkligen superbra och jättefint! 
Jag köpte det i färgen nude, tror det är nummer 03? Det går att hitta på Åhléns & kicks Bla! 

Ett köp jag är ännu mer nöjd med är mitt fotbad!! Fyfaaaaan vad skönt det är!! 
Och eftersom jag har världens hårdaste fötter så passade jag på att köpa en fotkräm som verkligen funkar! 
Ja vad mer? Byxorna kommer från H&M & kostar 99:-! Jag blev glad att dom hade dom i butik, för på hemsidan är dom slutsålda! Jag har strl XS på dessa, men jag tror dom töjer ut sig lite eftersom dom är just från H&M...


Ja fotkrämen är märket scholl & är just för hårda fötter,superbra som sagt!!
Sen är det en torr oljespray med sp20. Den kan jag inte uttala mig om för jag vet inget om den, men den ska testas snart , när man börjar sola igen.

Ansiktskrämen var bara nån jag snabbvalde, för torr hy vilket kan behövas nu! Har för mig att den är helt okej..
 OCH det älskade & mycket efterlängtade fotbadet!!!<3


Köpte ett babylips med, har velat testa dom ett tag & färgen Just peachy var jättefin på! Och ett plus är ju att dom är billiga, det kostade 39:- tror jag!

Clarins glanset har jag tänkt köpa länge men jag var osäker på vilken färg jag ville ha, så jag testade några av dom jag kollat på idag & valde den som var mest neutral, det sitter jättelänge & är väldigt mjukgörande, så det är absolut värt 200kr!



Kommentera inlägget här: