♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

List

Kategori: Allmänt

1. Bästa frukosten?
En räkmacka & en fet latte♥

 

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Aldrig dricka ett glas vin,drinkar kan man variera mer, men jag gillar inget av det så!

 

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Oj.. Vad svårt. Det måste vara neutralt, kanske svart eller vitt? Men jag röstar nog för svart!

 

4. Bästa uppfinningen?
Melanotan

 

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Självkänsla eller att kunna ta det lugnt, jag stressar jättelätt och går upp i varv.Jag blir på dåligt humör om det är stökigt och kan blir superstressad över minsta lilla sak.

 

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Oj,svårt. Men jag gillar typ lätta namn som Alex,Kim osv. Men tjejnamn vet jag inte alls vad man skulle välja? Det känns som att man skulle kunna ta ett ovanligt namn som man ändå kan hitta på ett smeknamn till med.. Näe jag vet inte alls! Det var svårt.

 

7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Jag är väl inte överförtjust över idén.

 

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Sverige!! Annars typ Japan eller något? 

 

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Aldrig mer få lyssna på musik!

 

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Haha kanske yatzy?? Nej men jag är bra på TP.

 

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Taxichaufför, säljare och typ personlig assistent. Jag skulle inte klara av det tror jag, eller alltså det beror ju på vilka slags behov personen i fråga har, men det finns nog bättre lämpade människor för det jobbet än mig:)

 

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?
Någon hudkräm, med solskydd:)

 

13. Vilka är dina 5 favoritbloggar?
Jag är ju så kass på att just följa och läsa bloggar. Men jag kan inte säga att jag läser någon speciell alls just nu!

 

14. Vem känner dig bäst och varför?
Ja jag måste nog säga Filip, han ser alla mina sidor varje dag och vet allt om mig, men annars så är det min lillasyster eller Erika tror jag.

 

15. Vad står på din shoppinglista till våren?
Ny hårfärg ( Koppar), Körkort, hoppas jag. Fina kläder och ett par skor man kan springa i! Och kanske någon liten resa nånstans?:D

 

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?
Jag brukar kunna tänka bra när man åker buss eller om man ligger i sängen bara.

 

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?
Hmm, körkortet och tappa några kilon till! Har tappat 2/5 kg nu!

 

18. Vad vill du bli när du blir stor?
Stor & stor?:p Nämen jag vet inte alls vad jag vill just nu, det jag vill MEST av allt är att ha ett eget företag, men inte häromkring, det går inte. Men jag kan inte svara vad jag vill bli direkt, bagare kanske? haha.

 

19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?
Måla igen, helt klart. 

 

20. Om du kunde gå tillbaka till dig själv som liten och ge dig själv ett enda tips för framtiden, vad skulle det vara?
Bry dig inte om vad andra tycker om dig, våga vara dig själv och gör det DU vill!

 

21. Kakor, chips eller godis?
Kakor! Helt klart.

 

22. Vilket är det fulaste respektive finaste ordet du vet?
Jag får svara lite luddigt på den frågan.Alltså finaste ordet kanske är typ kärlek eller vacker, dom låter väldigt fint när man säger dom eller har jag uppfattat fel nu? Skitsamma! Fulaste ordet kanske är flintis eller balle.

Kommentera inlägget här: