♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Hej kompisar!

Kategori: Allmänt

Det blev inte som planerat, har hoppat in & jobbat så har inte tänkt på att jag har en blogg! Men iallafall imorgon är jag ledig (tjoho) ska bli skönt!! För nu framöver så kommer jag nog få jobba väldigt mycket. Det är kul att man har ett jobb och så, MEN man känner sig lite utanför. Dom som jobbar där är typ 30 år äldre än mig och vi har absolut INGET gemensamt att prata om.. Så det är ganska tyst oss emellan, visst vi pratar och så men de är bara kallprat. Dom känner ju varandra så mycket bättre eftersom dom jobbat ihop i flera år. Men det är bra att man tjänar lite pengar iallafall. Just det! Igår fick jag en present av min kära man. En jättefin adidasjacka! Bara sådär;) här är den, och ursäkta dom fula mobilbilderna;



Kommentera inlägget här: