♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Hemligheten!

Kategori: Allmänt

Nu kan/orkar jag faktiskt uppdatera, tänk på att jag inte är någon robot, jag är mänsklig och skriver när jag orkar och har tid över!
Ja det där med hemligheten är att jag kanske är intresserad av att ta över ett företag, ja en överlåtelse då. Det är en dröm att få äga och bestämma själv. Jag vet att det går vääldigt bra för det stället men det negativa i det hela är ju att jag inte alls kan så mycket om att driva eget, jag har ju mina föräldrar som vet en hel del om att ha eget. Men det kommer bli mycket tid som går åt och att man kanske förlorar pengar i början? Nä jag vet inte alls. Men som sagt inget är säkert. Vi ska boka ett möte och prata osv eftersom en intervju var på sin plats för henne. 
Men Jag tänker inte berätta än vad det är för något! Men nu vet ni att det är något iallfall;) 
 
 
 
Kommentera inlägget här: