♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

H&M

Kategori: Kläder, Outfits

H&hafåtimassvårklädervilkeäsuperkufödetäalltiså finfärger!
Jaälskajackagult!Kappamefåglaäbådfuocfipå sammgång, jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker.
Mejahaalltså intköpnågoadettavillbarpåminneoatkolla!
Födefinnmassfindänu!☺ Jag skulle vilja handla MASSA fina kläder men det ska jag inte göra nu..
Det får bli senare, men  någon färg blir det icke, jag är inne i min svarta period nu & jag vill hitta massa fina klänningar med polokrage osv! Men jag vet inte alls vart jag ska leta, det finns verkligen INGENSTANS?!
Jag har en sida iallafall där jag hittar det mesta som jag söker, men INTE några poloklänningar! 
 
Nu till en helt annan sak, jag har slut på ideer med bloggen..IGEN. Alltså jag har en massa ideer men dom känns töntiga och dåliga bara.. Så det är oftast därför jag inte skriver varje dag, det känns meningslöst att bara skriva om massa skit ändå. Så jag frågar ännu en gång eftersom det är ni som läser som ska få bestämma nu eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om överhuvudtaget! VAD VILL NI LÄSA OM?!
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Amanda säger:
    2015-01-13 | 21:06:54

    Framtidsplaner? Du skrev något om att starta eget? Hur man piffar upp tråkiga kläder?

    Svar: just det! tack för påminnelsen;) Och tack för förslag!
    ♦•LinaJosefine•♦

  • Anonym säger:
    2015-01-13 | 21:44:25

    Frågestund, listor, mat och recept! :)!

    Svar: Okej,tack!
    ♦•LinaJosefine•♦

Kommentera inlägget här: