♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Klickat hem!

Kategori: Kläder, Outfits

Godkväll eller vad man ska säga? 
Jag tänkte först och främst börja med
Att säga att middagen gick kanonbra! Alla vart mätta & belåtna. Efter maten så kikade vi på 100 åringen som försvann(?), som jag även sett 4 ggr nu. Vi åt efterrätten och drack kaffe och pratade massa och hade det supertrevligt! Men nu är det snart läggdags, jag ska ju upp imorgon & jobba.. Tyvärr?! Fyf*n vad segt det känns att jobba helg. Alltså på vardagar går det väl helt okej, men det känns som att man blir behandlad lite som ett barn när alla andra är så pass äldre, det kan jag bli lite förbannad på! Jag försöker iallafall så gott jag kan och har kommit in i nästan allting nu så det känns ju bra, sen att man har någon slags inkomst känns ju lite tryggare med. MEN imorgon iallafall så ska jag berätta om en hemlighet som har att göra med mina framtidsplaner! Spännande va? Ja och just det, jag klickade hem en riiiiktig goding idag som känns lovande! Något man absolut kommer använda ofta. En ribbad poloklänning från H&M! Såhär ser den ut! Och just nu är jag in love! Men vi får se om det är
En keeper eller inte.





Kommentera inlägget här: