♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Tankar & lite nytt

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag tror jag äntligen bestämt mig vad jag ska ha på bröllopet! Det blir bara pastellfärger, som oftast passar bäst på bröllop(tycker jag) 
Men jag känner att jag har lite smått panik över mitt hår!! Det är så JÄVLA fult just nu.. Och jag vill inte ha det så på bröllopet direkt.. 
Men jag har iallfall bestämt mig att detta kommer bli sista gången jag skaffar en ny färg på håret! Mitt hår är som svinto och jätteskadat av alla blekningar förr osv.. Men nu är det sista gången jag går över till en ny färg för att slippa en ful kant när mitt egna växer ut! Så som sagt så kommer jag säkert måsta spara ut mitt egna hår i 1 1/2 - 2 år för att sen kunna klippa av allt det färgade! Jag ska uppdatera på bloggen sen hur min hårresa tillbaks till det naturliga går!

Ja jag sa ju att jag skulle visa lite nya saker idag så därför har jag satt ihop några bilder av det! Det blev en liten färgbomb..







Kommentera inlägget här: