♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Jag lever!

Kategori: Allmänt

Godkväll.
Ja jag har vart stört oaktiv på denna blogg, men som alla andra så har jag ett liv som innefattar städning,matlagning & umgås med folk osv.. 

Annars då? Idag tog vi en tripp till Sundsvall. Köpte lite grejs, typ kläder ett par skor mat och annat välbehövligt, nog för att inte kläder är det i mitt fall men! Imorgon ska jag göra mina sommar outfits tänkte jag, kul va?! 
Nu när jag fått hem lite kläder så är det dags! 

Just det! I torsdags(Valborg) så kom Petra & Louise till junsele & umgicks, det var supertrevligt och kul att hitta på nått för en gångs skull, vi gick hem till Adam, en gammal klasskompis till mig & drack lite bärs & hade det mysigt, sen gick vi ut & det var sviiiinlite folk ute, men de spelade ingen roll för vi hade det skoj ändå:) synd bara jag inte tog några bilder, tänkte inte ens på det..



Kommentera inlägget här: