♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Nu kör vi igen!

Kategori: Allmänt

Hej! 
De var ett tag sen nu, men har prioriterat annat helt enkelt! 
Imorgon ska jag åka till Sollefteå & träffa Erika( som jag inte träffat sen..? Ja jag vet inte när!!) Så jag hade väl tänkt ta lite bilder då:) Vad har jag gjort idag då? Jag har lagt ut lite kläder på Tradera, färgat håret, druckit kaffe & tränat lite, kan knappt träna längre pga mitt knä(gammal skada) så jag får väl va lite utav en soffpotatis emellanåt:) 



Men nu till ämnet, det är dags för den årliga melanotankuren!! Jag har hittat lite bilder man kan jämföra och se.. 
Dessa bilder var enbart till för att skicka till min PT och är absolut inga bilder jag skulle ta i vanliga fall... Hahah!! 
Men iallafall så är bilden till höger när jag höll på att sluta ta melanotanet, så var lätt gyllenbrun. & bilden till vänster är kanske 1-1,5 månad efter.. Så färgen försvinner typ som en vanlig bränna! Lägg även märke till födelsemärket på axeln vad mycket mörkare det är på höger-bilden, det får man ta när man använder melanotan!!
Här hade jag använt det bra länge & hade byggt upp en bra brun färg!
Om man tittar på fötterna så ser man ungefär hur brun jag var, men snacka om att man blir blind! Jag tyckte inte alls jag var brun här?! Men jo, det var jag verkligen!



Kommentera inlägget här: