♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Hellu!

Kategori: Allmänt

Jag har jobbat massor därav min "aktiva" blogg.
Ja som sagt så ska jag göra min inköpslista över saker jag MÅSTE HA, närå men iallfall det jag tänkt. Fick som jävligt lite lön så jag får snåla, jag ska betala massa månadsfakturor för julklappar osv, så jag kommer inte alls ha mycket pengar kvar sen,dum som man är och tar månadsfaktura...
 
Listan då:
Estee lauder läppenna- 08 spice
Jättesnygg läpenna jag velat ha ett tag nu! Den är ganska naturlig men också väldigt dyr.
Googla för att se!
mint and berry kappa
 
(Jag har beställt denna, men den kostar 1500 och jag vet inte alls hur den sitte rnär jag är så kort, så vi får se om jag behåller denna.)
 
Smink från märket elf
Jag tänkte köpa lite smink därifrån, det finns en butik i Örebro som säljer det här sminket. Det är billigt & superbra! Men det jag helst vill ha därifrån är foundationsticks i en ljus och mörkt färg, för contouring.
 
 
Mini moderna Museet- Ingela p arrhenius
Jättefint pappers"bygge" av ingela, vet dock inte vart man ska ha det men jag måste ha det!!
75 kronor kostar det!
Ett mini Moderna Museet
 
Porslin/Glaspenna-Panduro
 
Krympplast-Panduro
Jätteskojigt verkar det! Har velat testa länge men jag har aldrig kommit mig för att köpa det,
Man målar motiv på plasten och kör det i ugnen så krymper det och tjocknar typ? Man kan göra smycken osv!
 
Ananas affisch-Moderna Musset
Annanas affisch
 
Kaktusljus
Kaktusljus
 
Take away mugg (kvinnan)
Jag har gubben redan!;)
Take away mugg i porslin
Kommentera inlägget här: