♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Slapplördag...

Kategori: Allmänt

Hej & godkväll!  
Idag har vi haft en slappar/fettokväll! Imorgon så startar jag med naturdiet FO RIL!! Jag måste gå ner i vikt, och det tänker jag göra under den här månaden! Jag har åtminstone tänkt gå ner minst 5 kilo iallafall, men helst inte mer än så egentligen. Då ligger jag på undernärd och det kanske inte är så Nice. Men min tanke var väl att hinna gå ner mina 5 kilo innan vi åker till Örebro i slutet på februari. Så jag har lite tidspress på mig, men nog ska jag klara det utan problem hoppas jag.. Förr när man var yngre så var det inga som helst problem att svälta sig själv eller gå på störda dieter. Men jag hoppas verkligen att jag håller mig till det här nu! De är bara lite jävlar anamma som behövs från min sida så blir man smaaal & vacker! Imorgon hade jag tänkt färga håret och sminka mig(?!) tro det eller ej, men nån gång ska man väl få känna sig lite snyggare.. Och att man gör det för sin man med då såklart! Jag har även planerat att skriva en "inköpslista" på saker jag bara MÅSTE ha!!! Allt från kläder till smink till inredning, ni får se imorgon! Vi var faktiskt och kollade på en soffa idag, men vi ska kolla lite mer och bestämma tillsammans sen. Det är ju inte det billigaste man går och köper men.. Nä nu ska jag ta min lilla spruta och sola lite tänkte jag! Eller ja inte riktigt ännu men snart! Och guess what....?
 Vi hörs imorgon :) 



Kommentera inlägget här: