♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Dagens tips!

Kategori: Allmänt, Smink






Idag tänkte jag tipsa om en superbra
Brun utan sol! Den luktar knappt något och torkar väldigt fort. Det är en spray och ingen kräm och den kostar rätt mycket men det är det verkligen värt! Innehållet räcker bra länge med, det beror på hur brun man vill bli. Och den blir verkligen INTE orange som många andra bus brukar bli. Den ser väldigt naturlig ut jämfört med alla andra brun utan sol jag testat. Jag tror jag köpte min flaska för 299:- och tro mig som sagt, det är verkligen värt det!! Men en sak som är viktig! Skrubba med peeling(hemmagjorda med honung/socker passar utmärkt) smörj in och spraya sedan på kroppen med ca 30 cm avstånd. Efter man sprayat och låtit det torka in så kan det lukta lite grann. Men duscha snabbt av kroppen så försvinner den lukten. Skulle det fastna runt naglarna osv (om man inte använt handskar) så använd tandkräm att ta bort det med, skrubba lite lätt med tandkrämen bara så försvinner fläckarna. Sen en till sak, skydda golvet om du inte har ett mörkt golv, eller stå i duschen, för det kommer att fastna på väggar o golv! 
Kommentera inlägget här: