♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Hiss/Diss

Kategori: Allmänt

Your image is loading...
 
 
Märkeskläder- 
Jag vet att många kommer tycka det är super ytligt & dumt.
Men jag älskar massa dyra märken & deras design, bla Odd molly, Gant, Ralph lauren!
Och man känner sig typ "finare" när man har märkeskläder.
 
 
 
 
Paljettklänningar-
Jag älskar när det är jul/Nyår och man kan använda paljetter hur man vill!
Det skulle kännas konstigt att ha paljettklänning på sommaren? Tänk solen ligga på en paljettklänning, man lär ju blända folk med den, sen en annan sak är ju att det måste bli otroligt varmt? Men det kan säkert funka på en sommarkväll eller något.
 
 
 
"Orre"byxor-
som alla småbarn säger? men jag HISSAR dessa! Jag tycker dom är as häftiga och snygga färger & mönster!
Och varför kallar man dessa "orre" byxor? Står inte orre för något olämpligt ord? 
Jag förstår inte kopplingen isåfall.. Jaja jag tycker iallafall att dom är coola!
 
 
 
 
Pälsjackor- 
Självklart FAKE! inget stackars plågat djur.
Men snygga pälsjackor med kanske lite stickat med, eller nån häftig färg.
Det är så snyggt!♥
 
 
 
Virkade kläder-
Speciellt till sommaren, men virkat är alltid vackert! Och har man någon mormor eller om man kan följa mönster själv så kan man ju tillverka egna snygga plagg?
 
 
Adidas set-
VILL HA! enda jag behöver säga..
 
 
Your image is loading...
 
 
Lösnaglar-
Plastiga snuskiga lösnaglar, såna man köper på lindex osv, såna man hade när man var 13-14.
Nej dom blir alltid fula med massa luft under och ser bara så fake ut.. Såna tippar man kan köpa och göra med gele är väl snäppet bättre, men samma där så blir oftast resultatet fult och platt. Jag är hellre utan eller har nagellack. Det ser inte alls naturligt ut. Så diss på dom!!
 
 
 
 
 
Nit-Bh-
Har alltid tyckt & kommer alltid tycka dessa är otroligt fula och konstiga. Typ de som har den under en blus, det ser ut som massa små vårtor typ.. iallafall när man har den stängd.
Det ser stört ut!! Och om man ska krama någon? Det lär ju va skönt för den andra som får kramen.
Nej nit-bhar dissas med..
 
 
 
Magtröjor-
Det ser inte snyggt ut bara, det KAN vara snyggt om man har en hög kjol och en magtröja till, så man skymtar liiite av magen, men typ ett par shorts med en magtröja, hmm nej.
 
 
 
 
 
Knalliga läppstift-
Det ser bara inte bra ut! Speciellt inte när någon bär det på dagen.. Det lyser upp alldeles för mycket.
Det kanske skulle passa bättre på ett rave partaj..?
 
 
 
 
Ofärdig contouring-
Det ser hemskt ut när man inte suddat ihop det tillräckligt bra.
Här är ett skräck exempel alltså!!!
Kommentera inlägget här: