♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Sundsvall

Kategori: Allmänt

Hejhopp! 
Idag har jag vart i Sundsvall, både Birsta och i stan. Handlade lite grejer, köpte kattmat en stor säck med mat som r gjord på älgkött, svensk är den också! Kattmynta, kattsand 20 kg & då fick man även med en matta som man lägger vid kattlådan för att slippa sand som stänker. Jag fyndade även 2 badrumsmattor, duschdraperi & en pappershållare som var jättefin, i koppar. Självklart så blev det lite kläder, en kappa som var hur läcker som helst & en supersnygg klänning jag kollat på läänge! Som nu var på rea, OCH det var den sista!! Vilken tur va;) ursäkta mina dåliga mobilbilder! Imorgon kommer ett inlägg med några av mina partyfavoriter i min garderob! Massa snygga klänningar:) 




Kommentera inlägget här: