♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

M•A•C

Kategori: Allmänt



Jag är så nöjd med mina nya mac läppstift & läppennor! Har verkligen sett fram emot att få hem det här paketet!
Det tog inte så många dagar? Det här är faktiskt första gången jag beställt från kicks, annars har jag bara köpt direkt i butik:) 

Just det! Nu har jag köpt hem lite sommarkläder så outfit bilder kommer inom kort! OCH så kommer det ett inlägg med min Glossybox  Men sen får det bli lugnt ett tag med handlande, jag ska köpa löshår om ca 2 veckor( slut i lager nu) & jag har tänkt köpa ett halvträns i längden 30 cm och ett i 45 cm för att få det lite naturligare! 

Några bilder från mitt paket, jag fick med ett parfymtest med från Jimmy Choo- blossom heter den. Och alltså, förlåt om nån råkar ha den nu MEN den stinker gammal tant!!! Jag skulle aldrig köpa den iallfall:)




Kommentera inlägget här: