♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Vägen till att bli snygg;

Kategori: Allmänt

Jag personligen tycker jag blivit alldeles för bekväm, jag sminkar mig knappt, solar inte längre, skiter i vad jag har på mig(är mest hemma) skiter i håret.. Nä jag måste ta nya tag och prioritera mig själv! Förut var det att jag alltid tänkte på att vara sminkad osv, men nu när jag jobbar & inte bor hemma så har det blivit bekvämlighet som prioriterats. Sen när man jobbar i kök är det inte så kul att vara sminkad osv eftersom det ändå försvinner under dagen eller blir fult. Men nu är det nya tider! Nu ska jag prioritera MIG! När man känner sig fin så syns det på en att man mår bättre! 

Jag har gjort en lista, en väldigt ytlig lista med saker som jag ska göra hädanefter antingen börja med eller göra oftare! 

Har ni fler saker man kan göra för att snygga upp sig så kommentera gärna!






Hahaha gillar Olas utlåtande... Tööntiigt



KOMMENTARER:

  • Jennifer säger:
    2015-04-17 | 16:22:11
    Bloggadress: http://ridtjejenjennifer.blogg.se

    Jag tycker det viktigaste är att man är bekväm. Jag sminkar mig sällan, knappt varje gång vi ska på fest (och då sminkar jag mig inte så mycket).

    Jag går oftast runt i träningskläder, ridkläder eller väldigt mjuka och sköna kläder. Då trivs och mår jag som bäst och då anser jag också att man ser ut att må bättre.

    Men om du tycker att du mår bättre av att se bättre ut så ska jag inte hindra dig. Bara skrev vad jag gör. :)

    Svar: Självklart så ska man klä sig som man vill och mår bra av! Och sminka sig gör man ju såklart även där precis som man vill:) jag nämnde att detta var en ytlig lista, som INGEN ska ta illa upp av eftersom den gäller bara mig själv! Tack för en fin kommentar iallafall!
    ♦•LinaJosefine•♦

Kommentera inlägget här: