♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Goddag!

Kategori: Allmänt

Hej! Jag har vart väldigt frånvarande, dels för jag jobbat massor & dels för internetuppkopplingen, men jag har gjort som ett litet kollage över vad jag ska göra idag! Imorgon åker jag nämligen till Örebro! Så jag tar med systemkameran och kommer uppdatera vad som händer därifrån, det kommer bli shopping, kalas och firande ute. Det är min kille som fyller år:) men jag har mycket att göra idag!! Så det får bli ett kort inlägg, bara så ni vet att jag lever.
Jag ska hinna städa, sola, färga håret,bleka tänderna, packa klart, använda BUS osv.. Blä. Hörs sen! Pussa 



KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-02-25 | 18:58:38

    Vad använder du för tandblekning? :)

    Svar: Den här är köpt från blueillume eller något sådant, bara att googla blue+tandblekning! Jag har även en gammal som är betydligt starkare som inte går att köpa längre med som jag använder ibland:)
    ♦•LinaJosefine•♦

Kommentera inlägget här: