♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Svar på frågorna!

Kategori: Allmänt

Tack för alla frågor! Jättekul att ni ställde några & nu ska jag försöka mig på att svara så bra jag kan på alla!
 
Vad har du för framtidsplaner,vars ser du dig själv om typ 10 år? 
Mina framtidsplaner, hmm ja om jag ska se 10 år framåt så är jag alltså 30-31 år gammal & förhoppningsvis så är jag tillsammans med min kille än & har barn. Men jag vill flytta någonstans,vart kan jag inte svara på men nånstans där jag kan ha ett eget företag som går runt,som man kan leva på alltså. Jag ser helst att jag har bra ekonomi en bra familj & bra vänner som man kan lita på. Och jag vill ha en bra kontakt med min familj här i Junsele.
 
Beskriv din högstadie samt gymnasietid,vad var bra resp dåligt,vem var du i skolan? Vilka var dina favoritämnen En pluggis eller någon som struntade i skolan tex :) 
Min högstadietid var rolig,men det tyvçker man mest såhär efteråt. Just då HATADE jag skolan och var nästan aldrig där. Det som var så underbart då var sammanhållningen, man hade alltid folk att umgås med och hade bra kontakt, så det som var bra var att man umgicks med vänner varje dag. Och det dåliga med högstadiet var egentligen ingenting, som tonåring har man oftast en taskig syn på skolgången och ser bara det negativa. Men pressen på närvaro och betygen kunde vara väldigt jobbigt vissa gånger!
Favoritämnen då? för mig var bild och Musik det roligaste, jag gillar att måla och musiken var bara simpelt och slappt. Men ja i skolan var jag en sån som skolkade och struntade bara i skolan rakt av. Och det var JÄTTEDUMT! så gör inte det..
 
Favoritmat?
Oj vad svårt.. jag gillar sushi väldigt mycket, även fast det inte alls är något speciellt.
 Jag gillar det mesta, men jag äter inte griskött och om jag äter nötkött så äter jag enbart svenskt gärna närproducerad mat. Så jag har nog ingen favoritmat direkt.
 
Önskeresemål??
Jag vill såå gärna åka till Danmark & dricka massa öl!! hehe, men även Japan vill jag verkligen besöka! Man ser så mycket häftiga bilder därifrån, det finsn typ barbiesmink butiker och hello kitty glass maskiner efter gatan och massa andra saker! Men Danmark blir nog av ganska snart hoppas jag, tur det är relativt nära dit också:) 
 
Vad ska du göra i sommar? 
I sommar kanske jag jobbar på djurparken i köket igen, jag verkligen älskar att vara där! Speciellt när man jobbar med de som brukar vara där. Man har alltid roligt och man har sån frihet i köket. Så det hoppas jag, Sen så lär jag & killen besöka Örebro några gånger i sommar och bara ta det lugnt, det är skönt att komma ifrån byhålan ett tag och få lite storstadsluft emellanåt! OCH jag hoppas att vi tar en tur till Danmark med något roligt sällskap:) Annars vet jag inte alls vad mer man ska hitta på! Kom gärna med ideer!

Vad jobbar du med? 
Jag jobbar i köket på ett ålderdomshem & hoppar in på dagcenter ibland när det behövs.

Vilka är dina bästa senaste köp?
Det bästa är min ribbade poloklänning & kappan från Mint&Berry!
Ska även visa några fler köp i kommande inlägg:D
 
Kan du berätta mer om vad de är för företag du vill starta/ta över?
Ja alltså det fanns ett företag i Sollefteå som skulle säljas, men jag kände att det inte var någon mening eftersom det var så kort varsel & hon ville ha någon med erfarenhet. Så jag struntade helt i det och planerar att skaffa eget lite längre fram i tiden, men det har iallfall med cafe och resturang att göra.
 
Finns det något i ditt liv som du verkligen ångrar att du har gjort / inte gjort? 
Ja det gör det väl, men jag har fått en så sund inställning till det förflutna så jag tänker inte alls så mycket på att jag ångrar saker jag inte gjort, ursäkta om jag orsakar sk mindfucking, Men alltså jag bryr mig inte om saker jag gjort eller inte. Det har präglat mig till att bli den jag är idag, och hade jag inte gjort saker på de sätt jag valt så hade jag nog inte vart där jag är idag!
 
Berätta om din familj :) 
Jag har såklart en mamma och en pappa. Mamma är en snäll & klok kvinna, visst har vi haft våra tvister men hon har oftast funnits där även i min värsta tid när jag betedde mig som en idiot och var dum mot allt och alla. Men hon är 42 år gammal och en tjusig dam. Hon är tillsammans med en man som heter alaa och han är från syrien sen finns här även en hund som heter Holger & två katter som heter Zoega & Svea. Dom bor tilsammans i Junsele i ett hus. Pappa har haft problem, det vet bara vissa om och jag tänker inte gå in på det något mer här nu :) men han är 46 år gammal , han är mycket rolig och väldigt snäll, han bor tillsammans med Jeanette och deras Hund, som har väldigt många namn. Så jag kan inte riktigt svara på vad han heter, hehe. Sen har vi min lillasyster Elvira, det är en av mina bästa vänner. Hon har EXAKT samma humor som mig! Hon är 13 år gammal nu, men fortfarande min lilla bebis som jag skulle kunna döda för! 

Berätta om dina vänner :) 
Jaha, mina vänner. Det är väldigt få jag väljer att kalla mina vänner, men de andra är bara bekantskaper. Jag har då ca 4 vänner. Jag har ett inlägg där jag skrivit om mina vänner längre ner i bloggen:)

Vad tycker du om orten du bor på? 
Jag gillar Junsele, det är trivsamt och lugnt. Människorna som bor här är en annan femma. Jag undviker helst junselebor så gott jag kan, men det finns såklart guldkorn här med. Men som sagt ibland MÅSTE man komma bort härifrån!

Hur många förhållanden har du haft? 
ehm. Det vet jag inte riktigt? Alltså riktiga förhållanden?? Isåfall kanske 3 då som varade lite längre. De man hade när man var yngre räknas inte alls för mig.

Hur träffade du din pojkvän första gången?
Han åkte från Örebro till Junsele för att träffa mig, vi hade pratat på telefon osv i ett par månader innan vi bestämde oss för att träffas, vi klickade direkt skulle man kunna säga, han är en väldigt snäll och fin person.
 
Hur kom du på att din förra kille va otrogen å hur kom du över de?
Haha yes! väntade på en sån här fråga!!! Jo det var så att vi var tsms i ungefär 3 år. men de sista 1,5 åren så tappade jag intresset. Jag behnadlade honom som luft & jag talade ofta om att göra slut och flytta hem, men det rann bara ut i sanden egentligen.. Men iallfall så hade jag mentalt redan gjort slut under den här tiden, men vi bodde lixom fortfarande tillsammans, så egentligen, det kommer låta stört menmen jag ska vara ärlig! Jag hoppades nästan på att han skulle vara otrogen så jag skulle ha en riktig anledning till att flytta hem igen och lämna honom. Jag förstod att han hade någon annan ganska snabbt, men jag brydde mig lixom inte. Jag tyckte mest det bara va skönt om jag ska vara helt ärlig. Vi passade inte alls ihop och jag ser det nu som 3 års bortslösad tid, men hade det inte hänt så skulle jag aldrig ha träffat min nuvarande älskade man! Jag ska inte skriva ut några namn eller så men vissa vet säkert vem jag skriver om. Han lever nu med den han var otrogen med, så långt hänger jag med. Och jag bryr mig absolut inte ett skit om honom, och gjorde inte det heller under halva vårt såkallade förhållande:)
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-02-17 | 20:36:44

    Haha är det bara jag som inte kan se några svar? Det är helt tomt :)

    Svar: Håller på svara på alla frågor just nu:)
    ♦•LinaJosefine•♦

  • Anonym säger:
    2015-02-18 | 09:42:59

    Vad tycker du om Elaine Larsson?

    Svar: Hahaha what? Varför undra?
    ♦•LinaJosefine•♦

  • Anonym säger:
    2015-02-20 | 16:00:50

    Vilka är dina 4 vänner ?

    Svar: Närmsta vänner Erika Elvira Johanna Linda. Andra är mest bekantskaper :)
    ♦•LinaJosefine•♦

Kommentera inlägget här: