♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Test; Så ond är du

Kategori: Allmänt

Ängel eller djävul? Ta reda på hur ond du är i detta elaka test.

Jag tycker det är roligt att göra såna här oseriösa test! Typ som det jag la ut innan, det finns ingen som helst sanning i det att man kan kolla hur "naturlig" man är pga av hur mycket skönhetsprodukter osv man har, jag menar jag sminkar mig knappt så?

Men jag lovar att svara ärligt på dom här frågorna iallfall, & ni kommer nog märka att jag är som de flesta andra en väldigt egocentrisk och ond person hehe. Men klicka i och räkna själva! Har man under 5 så är man en liten ängel sen kan man ju lixom räkna ut själv av att bara titta på hur många man kryssat i hur jävla elak man egentligen är.. eller gå in här --> http://testportalen.se/test/3

Mitt resultat:

Du är 79% ond

Du är verkligen ond, näst intill för ond för att göra ett sånt här löjligt test. Människor fruktar dig!

(x)= JA

(/)= TYP

(xxx)= MEGA JA

Jag drar ofta vita lögner(x)
Jag gillar att döda insekter
Jag hämnas gärna en oförätt(?)
Jag har fuskat på ett prov(xxxx)
Jag har brutit mot lagen(x)
Jag har varit otrogen(x) när man var typ 14..
Jag har önskat någon riktigt illa(x)
Jag har tittat på porr på internet(x) usch,tyvärr,ofrivilligt ska tilläggas.
Jag har sagt elaka saker som fått någon att gråta(xxxx)
Jag drar gärna rasistiska skämt
Jag svär ofta(xxx)
Jag har lovat saker jag inte tänkt hålla(x)
Jag hatar barn(/)
Jag startar ofta slagsmål
Jag tycker om att busringa(/)
Jag har gjort narr av en handikappad person(/)
Jag tycker om att göra andra till ovänner(/)
Jag har spottat i någons öl när den tittat bort(x)
Jag har flirtat för att göra någon svartsjuk(x)
Jag är medlem i tankafritt.nu
Jag har avslöjat något som jag fått höra i förtroende(x) Längesedan.
Jag använder olagliga droger(/)
Jag har gjort någon riktigt illa(x)
Jag skulle stjäla en cykel om den var olåst(/)
Jag gillar att tända eld på saker(/)
Jag har stulit något värdefullt(x)
Jag gillar att titta på våldsamma filmer(/)
Jag ser ner på svaga människor(/)
Jag har suttit i fängelse
Jag har medvetet gjort en repa i någons bil(x)
Jag har mobbat en överviktig person(/)
Jag tycker att välgörenhet är onödigt
Jag har medvetet svikit en vän
Jag skulle offra tusen personers liv för att rädda mitt eget(/) det beror på.
Jag är hellre en superskurk än en superhjälte(/)
Jag skulle döda för pengar(/) Om jag inte hade något annat val.
Jag har hellre världsherravälde än världsfred
Jag brukar klottra(x)
Jag tycker om att se andra lida(/)
Jag skyller alltid ifrån mig när jag fiser
Kommentera inlägget här: