♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Diet

Kategori: Allmänt

NU börjar min diet på allvar, jag köpte
25 pack nutrilett(?) idag, med vaniljsmak och den smakade verkligen bajs. Jag har ju en sedan innan, naturdiet jordgubb eller vad det är. Men den smakar ändå helt okej, lite pulvrig smak eller vad man ska säga..


Men iallafall så blir det här starten för att sedan hålla sig kvar på den nya vikten. Jag borde träna mer under tiden men jag känner mig dålig och har gjort det ett bra tag nu. Och gymmet tänker jag verkligen inte betala för igen, grejerna på gymmet här suger och alla saker man vill ha finns inte(vilket det verkligen borde göra med tanke på priset!!!!) svindyrt för ett sånt dåligt gym. Jag tänker börja smått med träningen bara för att få en slags rutin på det, jag tänker inte tvinga mig själv att träna, utan jag tänker ha en hälsosam syn på träningen och kanske ta en halvtimmes/timmes promenad varje dag och köra några styrkepass i veckan hemma istället.

 

Sen tänker jag skaffa en sk "midjeteänare" , för att få en mer definierad midja. Det är typ som dom på 1700 talet fast skonsammare mot kroppen. Jag har hittat en för cirka 300 kronor som jag får köpa nästa månad. Man har på sig den några timmar om dagen och tränar med den på och då "tvingas" musklerna att fästa sig efter hur korsetten sitter och därav får man en tydligare midja! Smart.
Jag tänker avsluta med en bild jag hittade , vet inte när den är från men det är typ en undersökningsbild av vad kvinnor och män föredrar av dessa kvinnor, ytligt men vadå? Kul grej ändå! Men jag kan tänka mig att det är en rätt gammal undersökning.




Kommentera inlägget här: