♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Godkväll!

Kategori: Allmänt

Hej! Äntligen en ledig dag, som har spenderats med Erika! Kul att träffa henne igen, det var typ 3 veckor sedan eller något sen sist vi träffades? Ja iallfall så tänkte jag lägga ut saker som jag säljer imorgon! Det blir nog mest eller bara kläder. Jag tänker helt och hållet byta stil. Känner att det behövs och att jag vill det dvs när man väl hinner klä sig fint. Det är inte alls ofta man har lust med det eftersom man jobbar som man gör. Men jag ska försöka bli sådär otroligt ytlig igen, att inte vilja gå ut utan smink igen (även fast jag bor i lilla junsele) man har lixom aldrig någon motivation att göra sig fin när man bor här, visst visst jag vet att man ska klä sig för sig själv och inte för någon annan men det känns ändå töntigt att klä sig fint här. Alla går ju omkring i mjukiskläder/träningskläder och typ täckbyxor. Men jag ska försöka hitta motivation att lägga ner mer tid på att faktiskt känna mig fin, smink hår och kläder får stå i fokus nu framöver, att lägga ner tiden på det istället för att ha superstädat hemma eller istället för att lata sig i soffan så ska jag fixa mer med oufits och smink! 
Jaha nog om det, senare ikväll hade jag tänkt ta mig en liten shot och gå och sola! Börja bygga upp någon slags bränna igen! Och imorgon som sagt så kommer det bli en "bloppis", jag lägger inte ut för något pris utan man får lixom buda själv då. Och är det ingen som gör det här så får jag försöka lägga ut på blocket/tradera eller något annat, för bort ska det!!   
Här är några wanties! Allt går att hitta på Hm
 
 
Kommentera inlägget här: