♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

HejsanSvejsan

Kategori: Allmänt

Heeej! Va ett tag sen nu, eller ja bara 2 dagar. Och jag ser att det är många som kikar in här för att kolla om jag uppdaterat, och gissa vad? Nu ska jag det! Äntligen va,hehe.
Ja vad gör jag då? Jag sitter och väntar på att mamma ska komma med mitt legg/leg?? legimitation alltså, och varför då undrar ni? Jo för att kappan jag beställt har kommit nu! Så nu återstår det bara att hämta ut och se om man kan ha skiten, annars så blir det trist, eller bra? För jag vet inte ens om jag har råd att lägga ut pengar på den nu *hihi*
Jag tänker iallfall ha en liten tävling där man kan vinna lite småsaker, smink och ansiktsmasker får det bli! Jag tänker ha den tävlingen imorgon, då får ni se vad man kan vinna och hur man kan vinna. Så hoppas ni är på! det är väl alltid trevligt att vinna saker:)
Här kommer lite fler bilder på kappan och hur man kan bära upp den!;
 

KOMMENTARER:

  • Carro säger:
    2015-01-30 | 20:34:40
    Bloggadress: http://carroat.blogg.se

    Snygg!

    Svar: Visst är den! Men testade den nu(det stod att den var liten i storlek) jag har 34/36 i vanliga fall och 36 var för stor! Och den sticks! Så jag är lite besviken faktiskt:(
    ♦•LinaJosefine•♦

Kommentera inlägget här: