♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Byta bloggportal + Shopping

Kategori: Allmänt

Goddag!
Jag ska börja med att berätta om att jag faktiskt shoppat lite (igen) 
Det jag beställde hem från hm var jättefint, eller ja settet med kjolen och tröjan, som ni kan se längre ner bland inläggen. Men den snorgröna klänningen var fan hemsk!! Fyfan fucking äckligt material och färgen var jag väl TYP beredd på men.. Nä den skickade jag tillbaks! Men nu till det andra jag bessat! 
En Calvin klein topp, en blus med paljetter från Odd molly, Linne från Odd molly i turkost!
 
 
 
 
Sen till den det andra! Jag funderar STARKT på att byta bloggportal.. Jag tycker denna suger.
Så ni som läser bloggar osv, vilken bloggportal uppfattar ni som bäst? Jag tyckte att blogg.se var den bästa förut men nu tycker jag inte alls om den, och om man bloggar från mobilen så suger det verkligen!? 
 
& angående min videoblogg, jag åker inte till Örebro, jag kommer stanna hemma. Men varför säger jag inte.. det är personligt, men det är inget mellan mig & Fille!!!!
Men jag kommer göra den i helgen, så kom ihåg att skaffa en videofyme(?) konto för er som vill se den då.. 
ja det var allt från mig just nu iallfall! Nu ska jag göra lite sallad till maten:) Hörs sen!
P&K
 

KOMMENTARER:

  • Rebecca säger:
    2015-06-13 | 14:46:33
    Bloggadress: http://nouw.com/Rebeccalunneborg

    Nouw är helt klart bäst bloggportal 😃

  • Anonym säger:
    2015-06-14 | 23:39:31

    Vart är videobloggen? 🙈

    Svar: Jag är sjuk, så vi får se
    ♦•LinaJosefine•♦

Kommentera inlägget här: