♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

•Frågor•

Kategori: Allmänt

50 snabba frågor om mig


Fick en kommentar om att det var så roligt att läsa "svar på frågor" så då gör jag det! Risk finna att jag redan svarat på de flesta men vad gör det om 100 år. Har ni frågor till mig så ställ dem nu då, för jag tänker försöka göra en videoblogg tills på torsdag när jag svarar på alla frågor!

1. Om du hade fått en son nu, vad hade du döpt honom till? Alex kanske??

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex

3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Herkules(den tecknade)

4. Har du bra självförtroende? – Tyvärr har det varit sämre på senaste tiden, med alla mina stressfinnar & tjockistankar.. Sen har stressen även medfört att jag tappar en hel del hår:'(

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Åka bort med min fina sambo och se saker & bli lite brun på det!

 6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Gå ner i vikt(haha) Åka till Italien med min man & Spara ut håret(vilket kan ta ett tag)

7. Beskriv ditt drömutseende. – Brun hy, långt mörkt hår, big boobs?

8. Skriv namnet på någon du ser upp till. – Mig själv!!!

9. Någon du har kysst - Min kille kanske? Eller min katt senast, de var inge hångel där inte..

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Ja, nånstans finns det! Men inget speciellt som jag sparat..

11. Den du senast sov över hos - Hmm, minns faktiskt inte!!

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Har inte den skiten!

 13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Haha oh ja!!

14. Vad väljer du, godis eller chips? – Chips tror jag, har börjat äta det på senare dar.

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Typ när jag råkade fisa på idrotten när jag skulle ta sats & springa.

16. Hur uppvaktar man dig? – Massa töntiga komplimanger? Nä jag vet inte... Men presenter är bra, mycket bra!!

17. Har du rykten efter dig? – Har jag säkert, vet att junselebor tror dom vet allt om varandra på denna by, mycket fördomar & hitte på historier.. Så ja säkert nånting? Men som sagt så är det enda viktiga att jag själv vet vad som stämmer/inte stämmer. Så dom får väl prata bäst fan dom vill:)

18. Din absolut sämsta egenskap? – Kort stubin..

19. Din bästa egenskap? – Tror jag är ganska rolig!!

20. En låt du är beroende av? – Just nu: Jag upprepar: jag lyssnar aldrig på musik! Så ingen:)

21. Vad stod det i ditt senaste sms? – Tja! Vad gör du?:)

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Någon man kan äta upp.

23. Kan man vara vän med sitt ex? – Ja det kan man väl, men enligt mig så är det konstigt..

24. Har du kysst en kompis? - Vem har inte råkat göra det på fyllan

25. Hur ofta dricker du alkohol? – Otroligt sällan!!! Men händer några få tillfällen om året iaf!

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Skulle aldrig få för mig att testa det, umgås medvetet helst inte med sånna som gör det heller

27. Vad hatar du? – Åska, Folk & Lögner!!

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Vet inte riktigt om jag skulle klara av det.. mest troligt inte!:)

 29. Vad handlade din senaste dröm om? – Något jätte psyko som vanligt:/

30. Vad väger du? – Just nu, 54 kanske.. Brukar väga 50-51 i vanliga fall, det är min så kallade trivselvikt!

 31. Hur lång är du? - 1.63

32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Sällskapsresan

33. Den bästa skådespelaren? – Johnny Depp tror jag, otroligt mångsidig & schizofren man!!

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - HP

35. Ditt humör för tillfället? - Deppig

36. En vacker person? – Min kille 

37. Har du Instagram? – Jo

38. Vem kramade du senast? – Syster

39. Vem träffade du senast? - Min kille

40. När slog du dig senast? - Va ett tag sen..

41. Någon du vill träffa?- Pappa!

42. När grät du senast? – I förrgår 

43. Sminkar du dig varje dag? – Nej! Bara finare tillfällen oftast.. Eller om man åker bort från Junsele..

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Pappa 

45. Är du helsvensk? - Nä

47. En artist du inte gillar? – Zara Larsson

48. En artist du gillar? – Justin Bieber

49. Vad är det bästa som hänt dig?  Min familj(inkluderar alla husdjur jag nånsin haft!)

50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Jag vill öppna eget café/resturang! Så kock typ..

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-06-01 | 22:19:02

    Vad har du för fler etniciteter än svensk?
    Om du hade obegränsat med pengar, skulle du göra några skönhetsoperationer och isåfall vilka?
    Är du straight?
    Hur många har du haft sex med/hur många förhållanden har du haft?
    Beskriv din drömkille!

Kommentera inlägget här: