♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Skolavslutning!

Kategori: Allmänt

Jahapp! Då var syster ännu äldre, man märker det när det är skolavslutning tycker jag.. Inte när någon fyller år konstigt nog. 

Det var sjukt mycket folk i kyrkan!! & det tog en jävla tid innan allt var klart. Jag går enbart för att det är tradition & innan vi åker till kyrkan så fixar jag syrrans hår/smink och har nästan alltid gjort det! Dock så försov jag mig idag & hann knappt fixa någonting. 

Nu ska vi snart åka & handla till lite "plockmat", sedan ska jag posta iväg en klänning jag sålt på Tradera samt hinna städa, eftersom vi åker bort i helgen.. 
& just det! Jag ska svara på frågorna imorgon med en video, det jag har heter typ videofy(tror jag?) och man måste ha ett konto för att kunna se videos som jag gör.. 






Kommentera inlägget här: