♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Klipp&klistra

Kategori: Allmänt

Ja eftersom jag är sjuk & har stört tråkigt så gör jag massa fula bilder.. Det är ett bra tidsfördriv! 
Nu fick det bli lite olika klädstilar, synd bara att det blir apfult när man klipper in ansiktena. Jaha vad har jag gjort mer idag? Absolut ingenting!!! Tvättat lite, ätit massor och bara slappat i soffan.. Mår som sagt inge vidare, har så jävla ont i bihålorna och hostar o snorar massor! Jag skulle ha jobbat idag men det går ju inte.. Tyvärr. Men i helgen då ska jag fan jobba!! Fattar inte hur jag kan ha vart asförkyld flera gånger på så kort tid?! Imorgon ska jag skriva ett inlägg om en kommentar jag fick (vad jag tycker om svartsjuka tjejer?)  samt göra ett självporträtt. Det var förfrågan på det så visst kan jag det! 





Kommentera inlägget här: