♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Kommande;

Kategori: Allmänt



Godmorgon! 
Här kommer lite idéer på vad jag skulle kunna skriva om de kommande dagarna. Shoppingrunda passar bra för i helgen åker vi nog till Sundsvall. 
Soffan & fåtöljen kommer på fredag så det blir ju skitbra det med. Sen tänkte jag fördjupa mig själv i mina tankar & känslor kring olika saker, kommer ni på saker så skriv vad fan som helst! Det kan få höra ihop med frågestunden litegrann. Sen till en annan rolig sak, ni säger jag målar av. Jag tänker skissa men ändå ganska detaljerade skisser av karaktärer, och är det ingen av er som kommenterar någon person/karaktär  så får det vara helt enkelt:) ja det var väl det jag ville få fram med detta inlägg. Ha det bra så länge!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-03-05 | 14:51:24

    Vill se ett självporträtt! Skulle även vara intressant att läsa om dina tankar kring svartsjuka bland tjejer

  • Anonym säger:
    2015-03-05 | 14:51:25

    Vill se ett självporträtt! Skulle även vara intressant att läsa om dina tankar kring svartsjuka bland tjejer

Kommentera inlägget här: