♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

20 Snabba!

Kategori: Allmänt


Hur gammal är du? 

20 fyller 21!

 

När vaknade du idag? 

Runt halv 8-8.

 

Vad åt du till frukost? 
Drack kaffe, två riskakor & lite halloumi(stavning?) 

 

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 
Jag har svårt att tycka om människor & att släppa in folk i mitt liv.

Jag är en shopaholic, jag älskar att handla kläder! Jag behöver inte hinna använda allt men jag gillar att titta på allt fint :p 

Jag älskar att äta ute, då snackar vi om finare restauranger & inte MAX, jag lägger gärna pengar på bra mat. 


Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Jag är nöjd med nästan allt egentligen, så länge jag är frisk så är allt bra! Hade vart mer nöjd om jag kunnat träna, men mitt knä tillåter mig inte!! Ska man va petig så är jag inte nöjd med min näsa & nuvarande hudfärg.. Hehe.

 

Vad har du gjort idag? 
Jag har vart i Sollefteå & träffat Erika! Vi fikade först (ceasarsallad) Sedan gick vi & kollade i det "stora" utbudet av affärer, sen vart det plötsligt dags för fika igen?! Fast nu blev det bara en latte & en Cola light. Efter det gick vi hem till Erika en stund & gav katterna mat o sen var det dags för mig att ta bussen hem! Nu tittar jag på Sveriges yngsta mästerkock :)

 

Vilken film såg du senast? 
Jag såg en film igår innan vi skulle sova, kommer dock inte ihåg vilken det va? 

 

Är du besatt av någonting? 
Haha ohja! Hem till gården & Coronationstreet serierna... Pinsamt värre hehe & att se film innan man ska sova, helst någon Disneyfilm!! 

 

Beskriv en perfekt dag: 
Vakna tidigt!!  Äta en god frukost som innehåller kaffe,rostat bröd, ägg & lite frukt. Shopping i någon trevlig stad & ett restaurangbesök!

 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
I mitt lilla hus i Junsele. Mulet & regnigt väder utomhus.. 

 

Vad lyssnar du på just nu? 
Jag lyssnar aldrig på musik, men när jag väl gör det då brukar det bli topplistor på Spotify.

 

Hur går du helst klädd? 
En klänning från odd molly med några sköna ballerinaskor( när det är väder för det) Annars gärna mjukisbyxor & en hoodie med mina nike skor!

 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
Jag brukar vara otroligt trött på morgonen! Så kväll skulle jag tro?

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
Bild samt de flesta ämnen under tiden jag gick Barn&Fritid i Härnösand.

 

Vad köpte du senast? 
Kläder? En röd kavaj från hm trend samt bh:ar & trosor. Om man ska ta senaste köpet av allt så var det min bussbiljett hem.

 

Vad har du i dina fickor? 
Ludd..

 

Vilken är din favoritaffär? 
Jag shoppar nog mest hos H&M, men favvoaffärer + märken är Zara, Oddmolly,Ralph Lauren, H&M & Ginatricot!

 

Vilken är din favoritparfym? 
Min absoluta favorit är bioterm, den blå flaskan, vet inte vad den heter? Annars älskar jag DKNY den mörklila bollen, okänt namn där med...

 

Vilka är dina största svagheter? 
Ge mig själv tomma löften, typ lova mig själv att sluta äta glass osv.. Men så gör jag det ändå! Haha.. Sen kanske att jag har otroligt kort stubin & svårt att hålla igen.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-05-27 | 21:27:20

    Fler listor ,askul att läsa ☺️

Kommentera inlägget här: