♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

3/3

Kategori: Allmänt

Hej!
Eftersom jag & Filip antagligen ska till Sundsvall imorgon så gör jag lite inspo bilder med mestadels kläder från affärer som finns på Birsta. De jag gjort nu är 3 vardagsoutfits! Tänkte göra fest och skolavslutnings outfits med idag! 
Student skiter jag i för det är så jävla tråkigt ändå, det är lätt att komma på själv tror jag! :) 
Det är snyggt att bära mestadels vitt & bara slänga på något plagg med färg, speciellt nu på sommaren är det fräscht med vitt tycker jag!
Jag tycker mossgrönt gifter sig jäkligt bra med nudefärgat! Samma här så tycker jag det räcker med någon liten färgklick & matcha med tex svarta basplagg bara.

Håller hårt på att ljust är fräscht! Några enstaka färgskalor som ser ganska mjukt ut ihop med ett par strass-skor & ett nudefärgat läppstift är somrigt & snyggt!
Kommentera inlägget här: