♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

Outfits •2

Kategori: Allmänt

Hej!
Jag har lite bråttom med annat idag så det blir några, inte helt genomtänkta outfits.. Jag lovade med accessoarer, men det kommer även en del 3 imorgon med det, jag valde snabbt ut några idag bara som sagt.. Därför får det bli en del 3, eftersom jag ska bort snart. 
Jag ska även göra ett sminkinlägg, eftersom det var efterfrågat!:)
Kommentera gärna vad ni gillar/inte gillar!
• Puss o Kram•

Set- Hm // Skor- Imso // Konstiga ben(?!)- Mamma & Pappa.

Blus- Bubbleroom // Kjol-Monki // Skor- Dinsko.


Ribbad tröja- hm // Kjol- Hm // Ballerina med nitar- Nelly.


// Klänning- Filippa k //

Blus- Lindex // Lädershorts- Hm//


Ribbad tunika- Ginatricot //
 Klänning- Filippa k.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-05-07 | 20:08:33

    Var det längesen du köpte setet från hm? Har letat mem hittar det inte :(

    Svar: Ja tyvärr, just det var rätt längesen jag köpte! Men är du intresserad kan du alltid få köpa mitt! Använder det väldigt sällan..storlek 36, passar nog även en liten 38!
    ♦•LinaJosefine•♦

Kommentera inlägget här: