♥ I don’t suffer from insanity, I enjoy every second of it!♥

•Produkter•

Kategori: Allmänt




Hej!
Tänkte hinna med att visa hur jag lägger sminket nu i veckan med, men först tänkte jag visa med bilder vilka produkter jag brukar använda mest! Vissa produkter glömde jag att lägga in men de ser ni sen när jag visar hur jag gör!:)


Brukar grunda med en primer som jag tydligen glömde bort att lägga in i kollaget.. Men jag kan rekommendera smashbox primers! Men här har jag iallfall använt 
•Fit me foundation 
•Nyx wonder stick
•Hm solpuder 
•Makeupstore matt ljus skugga 
•Makeupstore rouge 
•Elf puder
~*~

Till ögonen brukar jag lägga en vit matt skugga över hela ögonlocket och sudda  en svart skugga längs Fransraden bara. Ögonbrynen fyller jag i med en mörk ögonbrynskugga från Viva la diva.
Jag använder även-
•Eylure lösfransar nummer 143
•Ögonbrynsgel från hm
•Maskara loreal 
•Elf lip primer + plumper 
•Mac läppstift 
•Mac läppenna

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-05-15 | 13:16:02

    Vad heter färgen på läpp pennan och läppstiftet? Så snyggt! 🙈

    Svar: Velvet Teddy / spice :)
    ♦•LinaJosefine•♦

Kommentera inlägget här: